Skolefritidsordningen

På Filipskolen har vi tilbud om skolefritidsordning, SFO, for alle elever i 0.-3. klasse. Vi har egne lokaler og benytter os også af skolens hal og øvrige faciliteter. Desuden har vi skolegård, legeplads, fodboldbane og arealer uden for skolen til udendørs aktiviteter. Alle børn i indskolingen fra 0.-3. klasse tilmeldes automatisk SFO’en ved indskrivningen på skolen. Man skal således framelde sig, hvis ikke man ønsker at benytte denne mulighed.

Skolefritids- ordningen

På Filipskolen har vi tilbud om skolefritidsordning, SFO, for alle elever i 0.-3. klasse. Vi har egne lokaler og benytter os også af skolens hal, sløjdlokalet og øvrige faciliteter. Desuden har vi skolegård, legeplads, fodboldbane og arealer uden for skolen til udendørs aktiviteter. Alle børn i indskolingen fra 0.-3. klasse tilmeldes automatisk SFO’en ved indskrivningen på skolen. Man skal således framelde sig, hvis ikke man ønsker at benytte denne mulighed.